Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 18 d’abril del 2020

Després de molt de temps!!!!

Ostia. De cop remeno una mica i em trobo amb això. Que puc escriure de nou! Us juro que fa un temps enrere havia estat mirant molt i no hi havia manera. No podia i no podia i avui paaam xd.
A veure avui vull saber si encara hi ha algú que mira el meu blog o si com seria normal com el vaig deixar, ja no el mireu... Què feu gent?...
Una altre cosa. Ah anava a dir que tinc insta anònim, però em sap molt greu, no el puc dir pq si algú del blog sap qui sóc a la vida real... Muero xd.
A veure voleu que segueixi publicant o us importa una merda? Agraïria els vostres comentaris pq sinó veig com que us importa una merda. Tot i que no sé si podré fer anar el blog com el feia anar abans. I no sé potser em dieu que sí, però a lo millor no publico no sé no sé.
I per últim. COM US ESTÀ ANANT EL CONFINAMENT? Jo ara parlo amb un company del prelaboral, parlem cada dia cada moment pq els dos estem avorrits i es passa una mica millor... Però igualment és una puta merda. Estirada al llit tot el dia, moments de desesperació, avorriment màxim...bf no sé.

5 comentaris:

  1. quant de temps... s'enyorava

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa, no sé qui seràs pq posa anònim, però llegit✅
      Merci

      Elimina
  2. Hola Ina, quant de temps. Clar que seguim mirant el teu blog, i em preocupava que no publiquessis res. Et vaig escriure un missatge pel xat del gmail, al gener, però crec que no l'has vist.

    Alguns cops he pensat en tu, com passarà ella el confinament aquest, com ho passarà, amb les situacions que escrivia... Lo pitjor ja ha passat, Ina, ara pots anar a caminar com t'agradava, Ina, però la veritat és que el que hem viscut ningú s'ho esperava i ho hem passat lo millor que hem pogut donades les circunstàncies.

    Espero que ho vegis, gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No vec el misstage, Ina. El meu correu es sergi11501@gmail.com, escriu-me quan vulguis

      Elimina