Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 7 de novembre del 2018

La vida a vegades

Què en penseu de la vida? Us agrada? Penseu que és una merda? M'agradaria que algú contestés.
Segurament que gent que abans em seguia ara ja no ho faci, perquè cansa llegir quasi sempre el mateix, no?
Avui al prelaboral en una activitat he explicat quasi per 1r cop podríem dir per primera vegada a moltes persones alguna de les coses que em van fer a la eso, i m'he quedat una mica com descargada, però estava apunt de no dir-ho, però ho he fet.
Ja sé que aquesta entrada no té sentit, com moltes que faig...
És que estic trista... i de cop sense saber per què m'enveeix la tristesa... potser de no fer res... o no ho sé... estic estirada al llit des del migdia fins el vespre i tota l'estona estic al mòbil...
Ho sento ojalà fes bones entrades...
Al principi d'aquest blog tenia molta il.lusió fer això i era una manera per desfogar-me i m'hagués encantat que hagués tingut èxit.
. Però bueno... i bueno tampoc esperava deixar el blog com el vaig deixar, pensava que encara seria més merda...
No sé si tinc superat moltes coses.. no ho sé.. per què la vida és tant merda???😯, però a vegades, només a vegades... et sorpren.

2 comentaris:

  1. He llegit totes les teves entrades des de l'últim cop que vaig entrar, i si que feia temps. Però he de dir-te que tinc més cosses per llegir, i decidit començar per aquí...una lectura obligatòria de l'escola, Tirant lo Blanc, m'espera i no tinc molt més temps per llegir-la que un parell de setmanes, però es tan avorrit, que mentre el llegia i feia un resum de cada capítol m'he recordat de "Sense presses", i m'he actualitzat.
    Respecte al menjar, proba a menjar sovint petites quantitats...potser que et vagi millor.

    Sé que escrivint m'arrisco a què pensis que sóc el teu germà, o la teva mare, però no perdo res.

    Togo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, la veritat és que no puc saber si ets algú de la meva família, però bueno jeje
      Si no ets ningú de la meva família m'alegro que m'escriguis.
      Per cert quants anys tens?
      ànims amb la lectura.
      no sé el menjar... el berenar sobretot em descontrolo molt....................

      Elimina