Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 28 de setembre del 2018

"És lo que hay"

Si començo amb un bff segurament que pensareu que pesada, que mai està bé... bla bla bla. Però és el què sento i és el MEU BLOG. Publico lo que em dona la gana.
Tot em va en contra meva...
No em sé explicar ni res. I ningú em pot entendre.Sé que hi ha persones que ho han passat pitjor que jo, en el prelaboral. Però jo també ho he passat mal i no em sé expressar ni res. Al prelaboral potser "m'estic obrint una mica més", però em costa... em costa molt.. i a vegades em quedo amb les ganes de dir més coses però és que no me'n surto. Ains.
I ara he començat un projecte o diga-li com vulguis que aniré a la uni (però no faré uni normal, sinó adaptat per a mi amb tot un grup de persones) i no em sento còmode amb ells... i hauré de deixar un curs de ballar al prelaboral, en el què m'ho passava molt bé...
I he menjat massa, com per variar i vull deixar de menjar per aprimar-me, però com més ho vull fer més malament em surt.
Demà tinc un problema... per un cop que em fan una proposta jo no puc perquè colliré raïm amb la família i uns quants del prelaboral aniran al cine a veure "la monja" i jo hi volia anar però tinc que està a casa dels meus avis.
Avui els hi he explicat una cosa amb un grup del prelaboral, per això dic que m'estic obrint una mica... però no els hi he explicat del tot perquè m'he quedat a dins amb una cosa important... que ara m'està donant ansietat.
Que de fet tot plegat em dona ansietat.
I que això és com un diari personal tio...
Ah, i sabeu que a l'entrada altre vaig posar si ningú em comenta em tallaré(?), doncs vaig fer trampes perquè em vaig tallar abans que jo publiqués el comentari... només volia saber si algú li importo. Ja veig que a ningú li importo😂...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada