Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 2 de novembre del 2018

En fi...

Abans posava post-tips a la porta del lavabo on anava i vaig amb la psicòloga. Volia que ho llegís algú que tingués també problemes i em busqués i em trobés de forma anònima.
Potser llavors les persones que ho veiguessin parlarien amb mi o no sé... No va ser així el menys que jo sabés.
Abans d'ahir vaig anar amb la psicòloga... segons ella em veu millor... però és curiós perquè jo no em veig millor. Hi ha moments que tinc ganes de morir-me i tinc moltes ganes de prendre pastilles i quasi mai ric de veritat... i em sento sola.

Volia escriure una història inventada, en plan que patia molt..., però no se m'acudeix res.
Només sé que jo no sóc feliç i que dins meu passen moltes coses que no sé posar paraules... i NINGÚ NINGÚ m'entén.

En fi... no sé...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada