Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 12 de març del 2015

Avui faig 21 anys!

"Tothom té el dret a sentir-se bé", vaig sentir a dir algun cop. Però realment és així? Sí, tothom hauria de tenir el dret, però segons la meva experiència no és així. Crec que hi ha qui està destinat a ser un desgraciat, però si miro el passat i miro ara, penso en quan he millorat la situació i espero encara millorar més, en un futur, a poder ser, no gaire llunyà.
Miro ara i cada dia no és perfecte, de fet, encara la majoria de dies són foscos... però hòstia, ara em sento una mica més persona, perquè el menys sento que alguns dies existeixo. Val, encara no visc com jo desitjava que fos la meva vida, però joder , feia temps, anys que no sabia què era existir o ser feliç algun dia (tot i que la majoria de dies no ho sóc i costa).
Evidentment que encara queda i falta molt per fer. Perquè la gent encara no l'importo i encara em falta tenir personalitat o més ben dit per coneixe'm... perquè bàsicament, crec que això és el que em passa... que no sé ni com sóc jo. O no em mostro i la gent no pot saber com sóc...
Encara noto que el meu voltant viu i jo no... encara em sento invisible molts cops... o el contrari i molt observada desagradablement, però us juro que me'n sortiré ho juro...
Espero que es faci justícia en aquest món per tothom per qui es sent com jo o tothom que ho passa malament o qui simplement necessita ajuda. Perquè mai s'ha de rendir.

Espero que allò que diuen: "tothom té el que es mereix" sigui veritat, però és que potser jo ja tinc el que em mereixo, i potser em mereixo ser tant merda com sóc.

Aquesta sóc jo. Sí. I sabeu què us dic? que he d'aprendre que aquesta sóc jo i qui no li agradi no miri... I que la meva personalitat és com és... però és difícil dir això quan el teu pitjor enemic és un mateix.

Suposo que a la vida s'ha de prendre que cadascú necessita el temps que necessita... que no cal anar amb pressa... que si cal tot es farà, que a poc a poc i amb esforç tot s'aconsegueix, només que alguns necessitem més temps.
I heu de pensar que anar més a poc a poc no ens fa més inútils o tontos, sinó més savis per haver vist que ho podíem fer, o per intentar-ho. Tot i que per un altre camí i més a poc a poc.


Aquesta entrada ja l'havia fet, ahir estava fatal és poc... avui.. bé avui ja s'acabarà de veure!

Never give up

Em faig gran... >.<

Per molts anys a mi mateixa!♥:)

8 comentaris:

  1. Respostes
    1. Hola de nou Sergi!
      T'escric aquí ja que he pensat que potser t'arriba una notificació, tot i que no crec que ho vegis.
      T'has enfadat amb mi oi?
      Et faig fàstic oi?
      Per això ja no m'escrius oi?
      En cas que vegis el meu comentari, què n'ha estat de tu? t'agrada l'estil nou del blog?
      Ara mateix em sento estúpida saps? Sento que porto tota la tarda davant l'ordinador, tot el dia discutint per l'ordinador amb el meu germà o sinó amb la meva família, alhora sentint ràbia per tot plegat. Em sento confosa per estar escrivint aquí sense saber si algú llegirà això, i tonta jilipolles i rara per explicar tot això aquí, quan podria fer una entrada. De fet potser la faig. no ho sé.
      Podria està parlant amb algú que conec en persona i jo sense enterar-me, perquè mira que en sóc d'innocent.
      En fi , crec que no té gaire sentit res. que això fot pena, però no sé...

      Elimina
    2. Suposo que també deu ser per la meva foto... la foto que vaig penjar,però que el final vaig eliminar, em vas veure super lletja oi? també és per la foto de portada del perfil de google oi? em veus super gorda? i et faig fàstic oi? és per això, oi? o per alguna cosa que he dit?

      Elimina
  2. Moltes felicitats!!
    El que no et permeto es que diguis:
    "Espero que allò que diuen: "tothom té el que es mereix" sigui veritat, però és que potser jo ja tinc el que em mereixo, i potser em mereixo ser tant merda com sóc."
    Perquè això no es veritat! et mereixes més!!!!
    acaba de gaudir del dia:))

    ResponElimina
  3. MOLTES FELICITATS!!!<3
    Ei, tens tota la raó quan dius que has d'aprendre que aquesta ets tu. Acceptat tal com ets, que ets genial ;) M'has de prometre que disfrutaràs el dia, i si et sents malament recorda que pots parlar amb mi ;)
    FELIÇ ANIVERSAAARI :D

    ResponElimina