Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 13 d’octubre del 2017

Ella...

Et trobo tan guapa.. m'agrades tant...
Jo ja no sé si el què sento per tu és amor o amistat.. però t'estimo tan que em fa mal...
Perquè quan no em parles em moro per dins..
M agrades tant, de veritat..
Em fa mal quan em contestes borde o quan no dius el què m'agradaria que diguéssis.
I no sé a què bé, però... em sento tan identificada en com et sents tu.. i potser jo també estic depre però com em costa tant.. jo sé de què parlo.
Estic sola. Estic a la meva habitació. Aniria a dormir sent les 21.00 de la nit, però és que és tan d'hora..
De veritat... m'agrades tant... quan veig la foto teva de perfil penso:"ais".

Pels què no sabeu.... m'agraden els tius i aquesta noia és l excepció que em va enamorar. Sóc una noia. I no em cosindero ni lesbiana, ni bisexual ni hetero. Em sento una persona (noia) que un cop em puc enamorar de una noia o d un noi. De moment penso això.. més endavant potser m'adono que sóc bisexual, no sé. I no tinc cap problema en dir que m agrada una noia sent que jo també sóc noia. O sigui que si em tornés a enamorar d una noia i ella em pertineixi (ho he dit bé?) Pos no tindria problema.. igual que si un noi m enamorés i li respongués, o sigui que ell també em volgués.
Ah i ja de pas us dic. Cap tiu en la vida li he agradat quan a mi m ha agradat, en canvi el contrari, que ell li agradés jo.. encara que a mi no m agradés passava algo entre nosaltres.. pq sóc així de tonta i em fa por que no trobi ningú que a mi m agradi que ell també li agradés... apff
És que sembla que hi vegi a venir..
Si hagués tingut que esperar a liar-me amb un que m agradés a mi i que jo també li hagués agradat crec que encara seria hora de liar-me amb algú... i como que no..
En fi no sé , què en penseu de tot això?
Jo em moro d'amor per ella.. la meva psico diu que no em fa bé que siguem amigues.. i jo ho sé.. però és que no vull deixar de ser amigues...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada