Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 6 de febrer del 2018

Coses.

A les meves entrades he tingut dies de tot... en el passat crec que molts alts i baixos... i potser ara amb la medicació nova vaig millorar una mica, però no significa que estigui bé o que sigui feliç. No, no ho significa. Però bueno..., és lo què hi ha... lo que em fa por quan deixi d'anar amb la x (psicòloga). Jo crec que faré qualsevol cosa per seguir anant... tot i que de moment no arriba aquest moment.. doncs vaig fent...
A casa meva les coses han canviat, no és que el meu pare hagi millorat en allò d'insiltar-me i tota la pesca, de fet tot el contrari... ha empitjorat.. ara sembla que no em crida tant, o sigui quan a ell li dóna la gana m'insulta com abans i tal però és que ara a més a més sembla que s ha tornat boig...
Des que al mòbil hi té whatsupp s ha tornat boig total... controla un munt a me mare, un munt és un munt... i crida molt, com abans i sento a me mare plorant i tot plegat és una merda. La controla, la insulta, només el vol per ella.. i ella plora, i altres coses, després bé el meu pare el darrere i no deixa estar a me mare fins que ella torna a deixar-se controlar..
Les coses amb el menjar pues segueix anant malament. A veure no tinc ni anorèxia ni bulimia , però la cosa no va bé.
I tinc un altre tema molt preocupada, però no el diré per aquí, de moment...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada