Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 20 de març del 2018

Sempre igual.

Avui quan he arribat a casa m'he trobat als meus pares discutint...........
La meva mare feia aquella cara, com si anés a explotar plorant o algo així.
Li he preguntat al meu pare que què havia fet? Ell ja m'ha contestat cridant, i m'ha dit que no havia fet res, que estava al sofà dormint, o algo així.
Però per què estaria de la manera  que estava me mare, si no li havia fet res el meu pare? Jo crec que sí, que el meu pare li havia fet algo. Total que me mare ha marxat de casa i no sé on ha anat, ara crec que ja ha arribat, perquè he sentit soroll.
Jo estic farta del meu pare, sobretot ell. I me mare tio, que no fa res al respecte, es podrien separar i ale, però no tio. Ella sembla que li agradi que la maxaquin, no canvia ni res de la seva vida.
No, potser ni el meu pare ni la deixaria que marxés, però jo si fos ella, o una de dos, o em suïcido o intento canviar coses.
És que el meu pare des que té whats s'ha tornat pitjor. A veure de fet a mi em cridava molt. i em matxacava contínuament, però ara és me mare. No sé si ho passo pitjor ara, o quan m'insultava a mi cridant....
De fet estic fent igual que me mare... jo tb diria o em suïcido o canvio, i pensaments suïcides ja en tinc ja.. i canviar no sé si puc.. de fet no puc canviar.. jo intento, però a veure si no tinc amics no tinc amics...molts cops tinc ganes de fotre'm pastis i ja està. És que no sóc feliç sabeu?

3 comentaris:

  1. Encara que els pensaments suïcides siguin freqüents, no crec que sigui la millor opció,per moltes avantatges que hi vegis, no soluciona les coses. Jo crec que només les empitjora, i encara que tu ja no hi siguis, segueixen allà. En canvi, si decideixes canviar, fer alguna cosa, ja mous, no es quedarà tan malament com abans. I mai se sap, potser algú es suma al teu moviment.
    I no crec que hagis d'intentar canviar, de fet considero que els canvis venen, segur que tens oportunitats dia a dia per canviar, només has de veure'ls, i la resta ja es cosa de cadascú.
    Per cert, sóc qui va escriure el comentari del llibre, es estrany que no es veies, però gracies per respondre'm.
    No m'agrada dir el meu nom, però pots dir-me Togo.
    Bé, t'animo a sortir i buscar el teu canvi.
    Molta sort,
    Togo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Togo!
      Ja vaig llegint el llibre, passo per la meitat.

      Elimina
    2. Jo quasi l'únic que faig és dormir, o esta estirada al llit... no puc fer res més...
      Quan se'm presenten oportunitats ja faig algo, però és mooooooooooooooooooooooooooooolt de tant en tant.

      Elimina