Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 16 d’abril del 2018

Pués nah.. aquí estamos.

No entenc per què merda tothom és més feliç que jo. Bueno de fet jo no n'estic gens de feliç... però no puc fer res per canviar-ho perquè jo quasi no parlo. No sé què dir, és una merda.
Com és que hi ha gent que se'n surt tan bé i jo no?
Jo conec persones que abans estaven una mica com jo i ara són felices, sens dubte però, passen els anys i jo estic igual... és que no canvia res...
Jo em vull morir tio... i per què merda menjo tant per berenar....? Tot és una merda...

4 comentaris:

  1. Jo optaria per parlar amb la teva mare, digue-li que el que et diu no t'agrada, potser que sigui una mica més comprensiva que el teu pare en això.
    I respecte al viatge, no sé que dir-te. Considero que hauries de parlar amb ells, encara que no sigui la opció més còmoda i fàcil.
    Sort amb el viatge,
    Togo

    ResponElimina
    Respostes
    1. No... passo de parlar amb me mare...
      El viatge doncs el final no hi aniré...

      Elimina
  2. Es una pena, peró ja es cosa teva, si decideixes no anar-hi no te'n penedeixis. Busca alguna altre activitat que et quedi a prop,
    Togo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig intentar anar al viatge, però el meu pare em va dir que no pels diners, com era d'esperar...
      Me'l podria haver pagat jo, però no treballo i se m'estan acabant els diners... vaig pensar que seria anar-hi l'any que ve el viatge... i ara potser no hi podré anar perquè potser la coral s'està acabant...
      No t'havia contestat fins ara perquè no he vist el teu comentari fins avui.
      Enyoro quan a les entrades no em dius res xD, si dius algo ja sembla el menys que algú llegeix.

      Elimina