Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 6 de juny del 2018

Ets feliç?

Ets feliç? Li vaig preguntar a una amiga meva.

Avui al pre-laboral una companyera meva ha dit "porto cartes a tots els què siguin feliç" s'han mogut tots menys jo. (Com podeu imaginar era un joc).

Això, és a dir, aquest fet, m'ha fet preguntar a la meva amiga si era feliç.

Ella, encara no sé perquè no m'ha contestat però jo sé que jo no.

Què tinc que fer per ser feliç?

Avui, també, un ex-company del pre-laboral ens ha deixat un missatge de veu dient que no vindria més allà i bueno, quina pena totes aquestes coses... però són coses de la vida.. però si jo tinc que deixar d'anar al prelaboral per qualsevol cosa abans de fer els.3 anys... em sabria molt greu i em posaria encara pitjor.

Per què sóc la única que li fa por marxar del prelaboral? Por, tristesa... i no sé.

Sóc conscient que les meves entrades ja no són com eren.. o bueno, potser mai han estat bé...

Si voleu deixar el vostre petit escrit o gran i dir-me si us agrada o no o què li falta o si tinc que deixar d escriure...? En fin no sé...

2 comentaris:

  1. No recordo com va ser la teva primera entrada, però sí l'última, aquesta. I a mi m'agrada, es irònic, que m'agradin les teves entrades, i potser una mica... no sé com definir-ho,estrany? Es que no, no és aquesta paraula. Pero diguem que no es normal, suposo. No ho sé, però de moment la entrada que menys em va agradar va ser "Em vull morir", per que era curta,i encara que el contingut fos amb fons... li faltava alguna cosa, saps? Encara que entenc que no escriuràs aquí tot tot tot.
    M'agradaria que no deixessis el blog. No crec que sigui l'única persona que ho llegeixi...

    Togo

    ResponElimina