Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 5 de juliol del 2018

Què sento? Rallada

Em sentoo... què sento? Tristesa? Rallada?
Estic molt rallada per una petita parida, parida per lo que estic veient... però que a mi no és parida.. és una súper rallada.
Com puc ser jo?
Per lo que estic rallada no ho diré, dins d'això tinc altres problemes que també em fan ratllar.
Per què la gent de la meva edat queda, surt, fa coses... i jo no surto, no quedo, no faig coses. No tinc res a fer, no tinc amb qui quedar i no em volen... no em sé mostrar tal com sóc. I quan em diuen de quedar dic que no. Aquí ve la meva super hiper mega ansietat que havia dit que no diria però he acaabat dient... Doncs que mai surto perquè no puc sortir sola, però després quan em diuen de quedar em quedo paral.litzada.. i no vull quedar.. però com en el fons vull quedar em rallo molt.
Estic molt trista, molt rallada...

2 comentaris:

  1. Dona't l'oportunitat de sortir
    Togo

    ResponElimina
    Respostes
    1. intentaré, però no és tan senzill.
      No vull sortir sola, em fa pànic.

      Elimina