Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 15 d’agost del 2018

Enyorança del què mai he tingut

Nits d'estiu que mai seran amb mi....😭😢 o si... només espero que algun cop a la vida tingui un grup d'amics i amigues i pugui sortir per la nit, fer viatges amb ells i moltes altres coses. I que em caiguin bé de veritat i jo a ells.
M'agradaria que sortís el meu jo de veritat, però no sé ni si tinc jo... perquè lo meu ja no sé si és timidesa o si és simplement que no tinc RES  a dir...😢.
A vegades surto amb gent amb qui no em cau bé... no sé per què no sé dir que no... i llavors tot el dia o fins i tot encara l'endemà estic rallada.
Encara ploraria pel menjar que em foto. Avui he sigut una ascarosa de merda menjant... per esmorzar... m'he menjat un entrepà, un tros de mantega i l'altre de filadelfia, cereals molts i beguda d'ametlles i ara més tard un "pan de leche" i llangonissa... i encara tinc gana, però alhora sento tota la gordesa...😢😭

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada