Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 23 d’agost del 2018

Un dia quealsevol

Volia escriure una entrada nova... però anava a posar imatges d'ana i mia. Però he pensat que millor que no. Hi ha dies en el que no em controlo, potser no tinc gana, però no paro de menjar... i encara menjaria més i més i més... avui he menjat un entrepà per berenar i ja em sento fatal.
Sabeu què? Una part de mi vol una cosa i l'altre una altre.
M'estic rallant un munt, ho sento per fer aquesta merda entrada, ja no haver fet res, no? Era millor no escriure per fer aquesta merda.
És que tinc masses hores per avorrir-me.
Us deixaré la cançó que estava escoltant ara mateix. Taylor Swift - Everything Has Changed ft. Ed Sheeran
Sabeu què havia de fer aquest estiu i no he fet cap dia podríem dir??? Anar a caminar, no he fet cap esport.................

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada