Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 16 de gener del 2017

No tinc lloc

A casa meva a penes tinc lloc per mi
, per estar sola. El meu germà de 14 anys m'ha agafat l'estudi, on tenim l'ordinador. I el meu pare està tot el dia al menjador, si no treballa. Menjador, on hi ha tele.
Jo només puc estar sola a la meva habitació o la del costat, on hi ha un llit. Ja està. Ara mai em deixen l'ordinador ni la tele.
No m'entenen de res. I hi estic durant tot el dia. A l'habitació del costat. I només puc estar amb el meu mòbil, que quasi no parlo amb ningú.. o llegeixo que ho faig per obligar-me a fer alguna cosa de profit. Sinó dormo o estic estirada sense fer res. Molts dies ni em vesteixo perquê ja no surto de casa i no tinc res a fer. Últimament porto amb uns dies de no sentir res,  d'estar neutre. I no hi ha res més que no suporti això. A on és la meva felicitat o les ganes de passar-ho bé o sentir-me plena? I la tristesa on és? No sento res. Us passa això?
Per què ara no escriu ningú, no em fa comentaris?...
Tinc gana. No ho suporto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada