Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 3 de maig del 2017

Por 13 razones

Avui som dimecres, un dimecres que pensava que érem divendres. Un dimecres que crec que plou, o si més no així plovisquejant. Un dimecres de merda perquè és com em sento.
Ahir resulta que era el dia mundial contra el bullying o algo així. Pel qui no ho sàpiga vaig passar bullying.
Sabeu ara tinc 2 tius que em busquen però jo no els vull, són molt feos i uns pesats. Per què sempre em toca gent que no vull? Per què qui jo vull no em vol, o per què no trobo algú que m'agradi i ell o ella a mi? M'explico???
És un dimecres de merda. Per què merda visc d'aquesta manera? Per què ningú m'entén? Per què ningú em vol? Per què no... ja no sé què anava a dir. O si, però és massa complicat. Ningú m'entén. Què puc posar de títol que no sigui repetit?
Per cert mireu la serie "por 13 razones".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada