Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 10 de desembre del 2018

El menjar em torna boja....

Hola!!
Sincerament només volia desfogar-me perquè sóc una gorda de merda i sempre que intento aprimar-me i miro amb el menjar després només tinc ganes de menjar xocolata... i bueno em foto un atracón de menjar... :( i no vull més això. Ho vull controlar...
Ups, i ara m'acaba d'agafar un pinxanso serio al cor, en serio. Em fa mal... Aiiiiii estic tant tipa.... :(
Algú sap si es pot ingressar per parar de menjar. O bueno el menys no fotra'm atracons...
I estic tant gorda... jo em vull aprimar en serio...
Ua no sóc experta en això professionalment, però diria que vaig passar de tindre  trastorn per afartament, a bulímia a un altre cop trastorn per afartament... i aquí estic.. tot i que algun dia també encara vomito.
A veure també hagués dit principi d'anorèxia i nerviosa, però no ho dic perquè no ho crec i no en tinc ni idea. Deixar de menjar del tot no ho vaig fer, però sí que havia reduït molt el menjar. Després el cap d'unes setmanes vaig tornar als afartaments i quasi no menjava i quan feia afartaments a vegades vomitava a vegades no. Per això... que era una cosa rara... potser mai he tingut cap trastorn alimentari. No bueno, això sí segons la meva psicòloga. I a més em ralla molt el meu pes... i intento tenir un control, però em descontrolo de seguida menjant i sentint-me com una merda.

En fin...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada