Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 8 de desembre del 2018

Un altre cop

Estic tipa. Molt tipa. Porto tot el dia intentant no menjar xocolata i què he fet a la nit per postres de sopar??? Exacte! Menjar xocolataa...
Per sopar m'he menjat 1 pizza sencera, un tros de coca de poma i 2 bombons..
Em sento molt malament... però últimament no puc passar sense menjar res de xocolata... o sigui que necessito menjar xocolata...
Bff.. em vull aprimar però no puc... des que vaig sortir del psiquiàtric que encara sóc molt més gorda i que no puc parar de menjar... potser són les putes pastilles... "nuse"...

Ah sabeu què em passa a la vista? Que veig un punt negre que es belluga amunt i avall, dreta i esquerra. I desapareix i torna a aparèixer. Vaig anar a l'òptica perquè va passar una setmana i encara em passava, de fet ja ha passat una mica més d'una setmana i encara no m'ha passat, però ara estic esperant les respostes d'una puta prova que val 30€...

Bueno en fi...

Ah. I estimo molt molt molt la meva cosina, i estic trista per la situació familiar que tenim i pels familiars perquè no som una família feliç. Una part pel meu pare, que és un maltractador psicològic.. i que la meva família no el suporta i hi han alguns que aguanten, però altres que no el suporten.
Si pensàveu que la família perfecte existeix aneu equivocats, xD tenia ganes de dir aquesta frase. No, però en serio.

Vull tornar a estar ingressada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada