Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 13 de desembre del 2016

Desgraciada de la vida

No puc descriure el què sento. Per què sento. Sento desgraciada de la vida.
El meu pare em crida per a res.
Em fa sentir inútil i em diu unes coses molt lletges. Em ve el pensament de tallar-me i feia bastant que no ho feia, però el meu pare em crida tant que fa mal..necessito tallar-me per oblidar-me dels putos crits i que ningú més que jo pot entendre.. no ho entenen perquè a casa meva tots van en contra meva.. i els de fora no es pensen que sigui tant. per indinsar-me amb el tall i no pensar res més que la sang cau i veure com cou el mal d'allò, però tranquils, encara no ho he fet i estic intentant no fer-ho. Són altres motius també els quins no ajuden a l'hora de fer-se talls, com per exemple la noia que m'agrada, o" l'amiga de tota la vida". No sé què pensar d'elles i no paro tot el dia de pensar. I a trobar-les a faltar.
Titi (noia que m'agrada, però ella em considera amiga i jast...) si ho llegeixes que sàpigues que sempre t'he trobat a faltar.
De veritat que no sé què pensar.. què pensar de la vida, de tot..
En aquests moments millor que s'acabés tot..
Vols dir que tu em vola tan com jo a tu?
Tu tens a ella i jo ningú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada