Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 20 de desembre del 2016

No tinc res a fer i ni m'inspiro

Els meus pares són subnormals, inútils i de més. Sobretot el meu pare.
La meva mare no s'entera de res. Tots estàn en contra meva.
El meu germà també és com ells.
Em donen les culpes de tot, el meu pare em crida, el meu germà hi és per donar-me pel cul (no sé com s 'ho fa però sempre fa que el meu pare em cridi.)
I jo penso, com pot ser que ell amb 14 anys que té ho expliqui quasi tot als meus pares, que jo a la seva edat no explicaria ni en me vida.
En fi ara no us explicaré tot, que queda mal perquè sóc pèssima escriptor..
I a mi cada dia és igual de merda i avorrit.
Cada dia que passa més ganes d'estar al llit dormint, que sembla que estiguis morta. Si els meus pares i germà no em deixen fer res. El meu pare només em vol fora de casa caminant tot el dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada