Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 25 d’agost del 2017

Ell és...

Crec que avui el meu pare ha fet plorar a la meva mare.
És que el meu pare és "boig", sempre cridant... jo crec que és un maltractador psicològic... ho he dit mil cops, però a mi ningú em fa cas.
Realment jo no sé què faria si estés en la situació de me mare, perquè realment fins que no et trobes doncs no saps. Jo el què sempre pensava que faria si fos me mare, és separar-me del meu home, buscar feina, buscar coses per fer... i sinó suïcidar-me. Hm, sempre ho soluciono amb el suïcidi jo.
En veritat no sé si ho faria, perquè si et poses a pensar la vida de la meva mare s'assembla molt a la meva. I no aconsegueixo fer coses, canviar la vida... i de moment tampoc aconsegueixo o m'atreveixo a suïcidar-me, tot i que hi penso molt sovint. I a més... jo pensava que la meva mare i el meu pare no s'estimaven... però m'he donat compte que sí que s'estimen. A part que els he pillat follant i que ho fan cada 2x3, doncs perquè hi ha senyals evidents que s'estimen... només que el meu pare és un maltractador psicològic, masclista i etc. Jo si penso que si jo fos me mare... em separaria del meu home, perquè per molt que me l'estimés... realment la fa sentir malament... ell és una persona tòxica. Pensava que me mare era una "miedica", perquè no s'atrevia a deixar-lo, però ara ho entenc tot més. És difícil deixar una persona que estimes.
En el fons jo estic com me mare.
Tinc una relació d'amistat tòxica i que em perjudica a mi, la meva psicòloga sempre em diu que la tinc que deixar marxar de la meva vida, que només em porta problemes i totes aquestes coses, però és la persona que em va agradar. Ara no sé si m'agrada o no, però és la meva amiga, i mai podré deixar anar la nostre relació d'amistat. Ara entenc lo de me mare, perquè no es separen... en el fons jo estic igual que ella, però en ves d'una relació, una relació d'amistat. És que jo mai podria deixar-la de veure, o deixar de parlar amb ella... tot i que em fa molt mal, tot i que ella sigui una persona tòxica.
Ella, la  meva mare no deixa el meu pare perquè se l'estima malgrat ell fa tot el què fa. Malgrat ell la crida, la controla i moltes altres coses que ara no em venen al cap.
En fi.


Us va agradar la meva última entrada? la de la meva vida. ?¿

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada