Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 5 d’agost del 2017

Preguntes i respostes

No he deixat el blog. Però hi publico molt menys que abans. Però és que tampoc veig gaire interès per la gent a que els hi agradi el meu blog.
Perdó perquè estic contestant una pregunta que m'han fet al thiscrush aquí.
Però és que el thisCrush no em va... llavors he pensat contesta aquí que potser aquesta persona ho llegeix. Si ho llegeixes pots deixar un comentari.
No he vist el comentari fins avui.
I no sé perquè no em va ThisCrush...
I bueno en fi... que quan tinc un comentari va i no em va el thiscrush... puta ràbia.
Espero que qui m'hagi preguntat allò estigui llegint això.
Si voleu em podeu preguntar a ask.
+Ina Vaci
@inavaci

5 comentaris:

  1. Hola,vaig ser jo qui va fer-te la pregunta al thiscrush!
    Feia temps que no veia cap publicació, i quan vaig veure que podia preguntar-te,no m'ho vaig pensar dos cops.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah vale jeje
      Doncs si allò va bé ja et vaig contestar

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  2. M'en alegro que no deixis el blog,i que segueixis escrivint.
    No se quanta gent llegeix les teves entrades,pero vull que sàpigues que jo entro de quant en quant a veure si has escrit alguna cosa.

    ResponElimina