Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 27 de novembre del 2016

El meu cap pensa que..

D'acord, anem a fer una entrada com deia la x. Jo penso que segurament tot passa. No sé si ja ho pensava abans o ara ho tinc tan marcat pel mindfulness i el curs de regulació emocional..
En el cas que tot passi, jo penso que estic desitjant que marxi, passi aquesta época de merda. Però és evident que si no faig res, possiblement no passarà una merda (res).
Tinc el pensament de que tinc gana i tot és una merda.
El meu cap pensa que mai tindré un somriure sincer? Tot i que algun cop n'he tingut.
Vale, he fet una entrada de merda, el meu cap ho pensa. Perquè ja era hora que fes una entrada. Tot i que tot hi ha un perquè. I jo sé el perquè de la meva entrada aquesta. Podria haver estat més temps sense fer-la.
No us penseu que estic sonada ni res... simplement es diu escriure descripció.. com ens van ensenyar al grup de regulació.
Tot i que el meu cap té el pensament que potser no ho he fet bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada