Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 3 de novembre del 2016

Respirant

Aprofitar la vida és això. Aprofitar cada cosa que facis. I us dic que per molt que no tinguis res a fer us busqueu algo a fer. No t'alegra com imagines, però estàs fent un primer pas. Quan t'adones la vida que perds estant a l'habitació del teu quarto és trist.
Per això, què puc fer.. si no tinc... Doncs veureu la meva amiga s' espavila i va a teatre sola.
Si tens o et poses límits malament. Per això hi ha cops que tot avorrit . No sé si estic millorant, però estic intentant fer petits objectius durant el dia. I el final del dia penses. Què estàs fent amb te vida? Que voldria fer res del què estic fent. Perquè per molt que faci objectius a curt termini no sóc feliç al moment.
Potser això és del què es tracta. Potser després de fer coses durant el dia, encara que et sentis buida, el cap de poc vas millorant a poc a poc i no n'ets conscient. O potser sempre em sentiré així. Llavors serà una merda.
Potser les psicòlogues es pensen que et sents bé i deixes d'anar allà, llavors encara més tot és una merda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada