Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 1 d’octubre del 2014

Sola Sola Sola inútil inútil inútil.

Sola sola sola sola sola sola, inútil inútil i mils inútil ressona al meu cap.
És tan bonic veure com la gent té amics.Em sento tan sola em sento tan inútil
Sento aquesta buidor i  un neguit. Penso si realment vull ser feliç, perquè em costa tant.
Penso per què és culpa meva tot? Que no hi puc fer res, o per el contrari sí que puc.
Em fa mal la ràbia i em sento impotent.
Necessito un miracle i els miracles no existeixen, de fet ni crec en ells.
Necessito desfogar-me d'alguna manera... bevent? T'arruïnes la vida i acabes vomitant. Fumant? Passo, drogues? ni somiar-ho, tallant-te? lo que desitjo i lo que resisteixo a fer.
Em diuen boja, però no saben que el dolor psicològic és pitjor.
Potser no cal lo de tallar-te, potser hi ha una altre manera, que és la correcte. Però em costa trobar-la i em costa sortir-ne, però ho faré per aquí.
Ja me'n faig de mal, de fet, i no cal que ningú se'n doni compte, perquè el veig jo el mal, només jo. Aquest mal és repetir-me lo dolenta que sóc. Lo inútil i lo fracassada que sóc.



Acabo d'arribar de la coral, he cantat més que els altres cops, com la setmana passada, però continuo sentint-me una merda de veu. A més quan sento les veus del meu costat que sonen tan bé encara penso si ho faig més fatal. Em sento petita al seu costat i sento que hi sobro.
Els admiro tan de veritat. Però és més que això, els admiro com a persones.

4 comentaris:

  1. Hola, vi tu comentario sobre lo de como poner mas categorias en tu blog, si gustas puedo hacer el tutorial la proxima semana en mi blog. Un beso
    The Color Palette

    ResponElimina
  2. Hola Ina,
    Sóc l'escriptora del blog: http://unaentretantes.blogspot.com.es/
    Porto una estona passejant pel teu blog tal i com vaig dir-te que faria. M'identifico amb molts dels teus textos i amb molts dels sentiments que expresses.
    Si m'he parat a comentar aquest és perquè m'agradaria donar-te un consell. Potser hi haurá situacions que et facin creure que ets una inútil, però aixó no és cert. No existeixen els inútils. Potser no som bons en unes coses o unes altres, potser ens costa més que a altres fer les coses, o fins i tot hi ha coses que som incapaços de fer. Però saps què? Això li passa a tothom. Costa de creure eh? Hi ha molta gent que no ho diries mai, i saps per què? Perquè són forts i segueixen endavant passi el que passi. I tu també pots ser així. Només has de voler-ho. No et rendeixis mai i deixa de pensar que ets una inútil perquè no ho ets pas.

    Ànims!

    Irene.

    ResponElimina