Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 8 d’octubre del 2014

1 pas endavant, 3 enrere, mig endavant i anar fent...

Hola de nou gent! Com aneu?
Jo avui m'estava sentint bé!!! He tingut la tarda lliure per la vaga i he aprofitat per mirar series i fer esport. He anat a caminar i he acabat corrent. M'ha anat tan bé! M'he sentit taaaan bé!
Em sentia bé d'humor en serio, no estava 100%, però estava un 75% que crec que està prou bé.
Ja ho dic jo que alguna cosa dins meu no vol ser feliç, no? o què penseu? bf...
Total que quan he anat a la coral m'he començat a entristir, no perquè no m'ho hagi passat bé, sinó perquè m'he sentit petita com una gota d'aigua en un llac, m'explico?
Simplement m'he sentit poc estimada. Jo ja m'entenc. No cal que us ho expliqui tot no? xD
Durant el dia he passat molta son, però quan he fet intents de dormir no he pogut, però bueno ara aniré a dormir a veure si puc...
Aquest diumenge tenim un altre concert amb la coral =D

Està permès caure, aixecar-se és obligatori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot i els meus ànims m'aixecaré com sempre!


Que us vagi molt bé lo que queda de setmana!!!


PD: Ahhhhhh!!! i per cert porto bastant temps sense tallar-me! Que crec que és important, no ser si fa el mes, però jo ho intento... mare meva deveu pensar que estic boja ... -.-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada