Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 30 d’octubre del 2014

Castanyada o Halloween?

Hola!
Vosaltres què soleu celebrar? Sou més de castanyada o de Halloween?
La veritat és que a mi tan me fa lo que faci la gent, però jo sempre he celebrat la castanyada. Tot i que m'agradaria celebrar algun cop les dues coses, però suposo ho faré mirant una peli. Si mai he celebrat el Halloween és perquè casa meva sempre hem fet la castanyada i perquè quan la gent del meu voltant el celebrava amb els seus amics doncs jo no en tenia. Llavors tampoc ho podia celebrar... així que..
En fi mireu aquests dies m'estaven anant més o menys bé i suposo que el fer mindfulness m'ajuda (viure el present), però durant la setmana m'han passat dues coses super negatives entre altres, però lo que més m'ha marcat són aquestes dues coses.
Una va ser una impulsivitat meva. Vaig fer una cosa mal feta. Em vaig precipitar. Vaig fer lo incorrecte. No em vull estar a explicar tota la merda... però va ser fatal... i l'altre ha estat avui fent una mena de joc o dieu-li com vulgueu a la castanyada.
La cosa aquesta que m'ha passat, que tampoc tinc ganes d'explicar... m'ha fet pensar si realment val la pena seguint vivint la meva vida. Pensant que si mai desapareixo ningú trobaria a faltar la meva companyia.
Potser és una "tonteria" lo que m'ha passat. Potser no.
Si algú tingués que jugar-se la seva vida per salvar-me crec que ningú ho faria i això vol dir que ningú m'estima i que no val la pena viure. Sóc molt egoista no? (per pensar en que ningú m'estima, però a tothom li agrada no pensar que algú l'estima?) en fi. no ser em faig fàstic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada