Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 7 d’octubre del 2014

Comprar de més fa mal

 Uau... estic tenint uns remordiments increïbles... Ara mateix són les 5:47 del matí i m'he despertat ja fa bastanta estona que no podria dormir.
Ahir bé, el matí vaig fer pràctiques, però a la tarda vaig tenir vaga, exactament igual que avui...
Jo tenia moltes ganes d'anar de compres... així que vaig anar amb la meva amiga que viu amb mi.
Total que em vaig gastar 100 +60€ (els 60 meus..) amb roba... i ara estic parant a pensar si realment em feia falta tanta roba? Si me la posaré tota, etc etc. I m'estic penedint tope, perquè ja que a sobre anem que no sobren els diners..., aviam si em convertiré amb una addicte comprant ara...
En una part ahir em vaig alegrar, perquè abans de començar el dia, quan em vaig pesar m'havia aprimat (62.9) i alçada 1.70,a més aquest cop he comprat talla de pantalons una 38, cosa que últimament comprava 40 i en el meu passat havia utilitzat una 44! O sigui imagineu-vos, amb això estic contenta... Però també estic preocupada perquè ahir em vaig engreixar tope durant el dia, perquè vaig menjar massa i ara no em deixen pesar -.-
Ah, i a bastoners em miraven raro, i era o perquè em poso a mirar a tothom... o per la meva roba i la meva manera de vestir o perquè em queda malament tot... N'estic segura que és una d'aquestes coses o tot plegat.
Total, que estic molt preocupada perquè m'he gastat massa diners amb roba però és que a sobre, encara m'ha quedat el mono de comprar roba interior (que necessito) i unes bambes i sabates, i unes ulleres noves (perquè porto ulleres per veure-hi, no de sempre, dels 14) ah i unes lentilles, que mai n'he portat. Ah i algunes sudaderes, però clar tot són diners, i fa poc em vaig comprar unes bambes, però m'he adonat que aquestes bambes no m'agraden...
Vull anar a la moda, i vull portar les superga, o alguna d'aquestes..
Digueu-me sense personalitat o lo que vulgueu .... però sóc així.... -.-
Demà, ai no, avui d'aquí unes hores vaig a la coral xD a veure com anirà..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada