Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 16 d’octubre del 2014

Efecto Mariposa.

Bon dia! o bona nit! En el meu cas bona nit.., però quan ho veureu segurament serà matí.
Feia dies que no em passava, alguns dies em costava, però ja feia uns dies no tenia insomni. Però aquesta nit, ara, no entenc molt perquè, però m'ha tornat a passar.
És com si estès molt cansada, el meu cap necessita descansar, però no pot. Sembla que en qualsevol moment m'adormiré, però a l'hora que em poso al llit em marxa la son. La son desapareix, però el cansansi segueix. El meu cap nota una pressió als laterals.
No paro de pensar coses. El meu cap exclatarà. Intento fer mindfulness, porto dies intentant practicar-lo mínim 10 minuts diaris, però la pressió augmenta i les meves sensacions són molt rares.
El final em passa lo de sempre. Em poso nerviosa, la panxa hi sento nervis i el pit una pressió.
Una preocupació s'apodera de mi, en voler dormir i no poder, en no entendre res...
La panxa em fa run run, tinc molta gana alhora em sento tipa i no vull menjar, em resisteixo.


Avui com he posat al twitter, he anat a una xerrada sobre l'abús sexual infantil i una altre cosa, m'ha semblat molt interessant sobretot la primera. Demà hi tornarem.
A la mitja part ens han donat berenar i jo he aprofitat, ja que sempre estic vigilant... Avui m'he passat... He menjat 5 croissants petits (2 de xocolata...irresistible... i 3 de normals, aquell sucre em torna boja), després no he pogut resistir un entrepà de llonganissa. Fa dies només menjo pavo d'embotits, com aquell que diu.
He berenat tot això per pur deler i no he sopat.
Penso quina tonteria el pes, però alhora em sento malament menjant i alhora necessito porcaries... una contradicció contra l'altre ho ser.
El final del dia d'avui estava molt cansada. Volia anar al silenci amb me amiga, però hem decidit que no, després volíem sortir al bar, teníem ganes de gresca, però les dues estàvem molt cansades i ens teníem de llevar a les 8. Hem decidit mirar la peli de paromount channel: efecto mariposa, boníssima i una paranoia.
Després feien la 2a, l'hem començat, però hem anat a dormir, estàvem cansades. Són les 2. Podria haver mirat la peli.
Ara tinc tanta gana que crec que menjaré.... però alhora estic tipa. Aquest cap de setmana o dilluns tornaré a començar regim i aquest cop si que si el seguiré totalment.

2 comentaris:

  1. Hola guapa!
    No he vist mai la pel·lícula que menciones jejeje, és bona?
    Ànims amb el nou règim, però ja saps alló que diuen, "els regims estan creats per saltar-sel's," no t'hi capfiquis molt jejeje :P

    Molts petonsss :) :), ens llegim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És boníssima!!! A mi em va encantar!!!
      Si la mires ja em diràs si et t'agrada!
      jajaja Merci!!! :)
      Muàa!

      Elimina