Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 11 d’octubre del 2014

Oh Happy Day! Sigueu molt feliços sent vosaltres! :)

Hola hola hola!!!! Aprofito que avui han fet Oh Happy Day i ha sigut un dia bo amb mi!!!
Avui estic no feliç, però em sento molt bé. Últimament bastant, tot i que durant el dia potser em venen algun tipus de paranoia.. Potser no 100% però bé.
Intento passar de les noies que critiquen i vaig més aviat a la meva classe amb qui em sento a gust. Potser no són perfectes, però ningú ho és. També intento portar bon rotllo amb tota la classe, i amb qui m'és impossible, perquè són persones "tòxiques" doncs simplement passo. Crec que això m'ajuda i em va bé. Últimament també estic motivada per seguir endavant i que me'n vull sortir i tinc moltes ganes de llegir llibres de psicologia i tinc moltes ganes de fer moltes coses!!! Però això no és el final dels meus mals dies, ni és un principi, això ho tinc molt clar.

Sóc una persona com una altre. Cadascú és com és no? I només faltaria que tots fóssim iguals, perquè seria molt avorrit. Ser que tan em tindria que fer el que la gent pensi de mi. Que m'hauria d'importar una merda el que la gent pensés del meu físic, perquè és una total tonteria, que no m'hauria d'emparanoiar amb l'edat, perquè tot i que em faig gran, tinc una vida al meu davant o això crec, no? Que m'estic fent gran, però que hi han alguns avantatges, i que això és la vida, ens toca créixer, no hi ha més.
Ara en aquests moments tinc moltes ganes de llegir molt llibres, de seguir estudiant, i intentar aconseguir els meus objectius. Potser mai seré una gran cantant. Però puc fer coses per millorar la veu. Estant a la coral potser és un pas. Potser mai deixaré de ser tímida i negativa, però puc provar de fer teatre que diuen que va bé, quan a negativitat, crec que intento millorar-ho.
No tinc grans amics, ni mai he tingut una colla, però i què? Bé, no tan me fa, però si no tinc una colla perquè no sóc prou bona a on està el problema? Estic en aquesta situació i això no canviarà.
Doncs tinc que mirar el que si que tinc...

Bueno, com això moltes més coses... però bueno anar fent... que hem de veure la vida amb positivitat, no? Realistes? També, però siguem positius...
Espero que duri els meus dies "bons"!
Desitjo que m'ensurti per sempreSeguiré lluitant per la meva felicitat!!!!

Avui us deixo amb aquesta cançó de Fusions, perquè encara que els han nominat a mi m'han portat bon rotllo amb "el gat rumbero"!!
També us deixo de la setmana passada "revolting children" de les cantabile perquè em van agradar molt.
Però us he de dir que tot i que m'agraden més una coral que altre, tots ho fan molt bé! I ja m'agradaria a mi arribar aquest nivell de les corals! Ho fan molt! M'encanten! I m'agrada molt el programa =D

Un hurra per totes les corals de Catalunya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D Nosaltres ho valem!!

http://www.tv3.cat/videos/5274291/Oh-Happy-Day---11102014

https://www.youtube.com/watch?v=vmJycrkbZE8

No ser si ho llegiran les corals concursants, perquè em segueixen al twitter, però segurament és perquè les vaig seguir, però em faria il·lusió que llegissin el meu blog.

A disfrutar de la vida, encara que costi!!!


Ah!! Avui m'he trobat els de la coral i m'ha encantat!! I he estat amb la meva amiga i m'ha agradat molt està amb ella!
I per acabar demà tinc un concert amb els de la coral!!!
Ara al meu poble hi van "obeses", per un nou pub que obren, però no crec que hi vagi perquè passo d'anar-hi sola, tot i que potser em trobaria algú de la classe, però elles deuen anar amb les seves amistats així que passo d'anar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada