Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 12 de maig del 2015

Hola de nou X

Hola X, sincerament estava preocupada aquests dies esperant la teva resposta, pensava que t'havia ofès amb l'últim correu, que estaves enfadada, però he pogut comprovar que no.
Ho sento perquè sóc molt pesada, i sento que ho hagis d'aguantar, i a vegades se me'n va la pinça amb els meus alts i baixos.
Avui t'anava a escriure un altre cop, se me'n va de les mans, dius que no et molesto quan t'escric, però a mi em sap greu que hagin de perdre el temps amb mi, així que he decidit de moment a escriure-la aquí la carta.
Aquests dies no paro de tenir gana... i a sobre menjo moltíssim, o començo a vigilar, reduir, però després acabo devorant com sempre. I precisament ara acabo de dinar i no poca cosa, saps? faig fàstic. estic tipa però les meves ganes de menjar són tremendes. He menjat patates de bossa, pa i de postres maduixes amb kilus de nutella, entre altres coses. Ahir durant el dia vaig intentar vigilar tant que per berenar vaig acabar menjant un croissant de xocolata, llet amb cola -cao i cereals, després per sopar ja no tenia gana... i més tard, a l'hora de dormir m'estava morint de gana. Faig fàstic. Tot el dia penso en el menjar. Només el menjar.
Ara és d'aquells moments en els que tornaria enrere, ja saps a què em refereixo.
He provat unes noves pastilles per dormir.. però de moment no funcionen.

Att: Ina Vaci

2 comentaris:

  1. Què tal, Ina?

    Sí, ja és final de curs i jo també tinc molts exàmens. Et desitjo que et vagi tot molt bé.

    Per cert, qui és X? Em quedo amb les ganes de saber-ho.

    Va Ina. Que vagi molt bé tot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com estic? Malament.
      No hi ha secret, és la meva psicóloga

      Elimina