Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 3 de maig del 2015

Viatge a València amb la coral ♥♥♥

Hola bonics i boniques,
Suposo que si heu llegit el meu perfil de G+ haureu vist que he estat tres dies a València amb la meva estimada coral, i he estat genial amb ells.
Estic contenta de formar part d'ells d'alguna manera. Podria dir que és una de les millors coses que m'ha passat a la meva vida. Sobretot conèixer a grans persones, que cadascú té els seus pros i els seus contres (es diu pros no?, de cosa positiva), cadascú és genial i cadascú té les seves particularitats i això m'omple, m'omplen ells.
És curiós no sé.
Però sabeu què?El dissabte vaig tenir la mala sort d'agafar passes o insolació o fos el que fos. Vaig estar fatal. Però a mesura que passava el dia estava millor i també he de dir que olé les infermeres de la coral i olé la coral i .. i que ... tornem a la realitat..
Que no sabeu com m'he sentit al baixar el bus. Sentia que tot se n'anava. Aquests dies no sé si resistiré us ho dic en serio.
Va, us deixo una foto de com era l'habitació de l'hotel que vaig estar, era per mi sola!

I bueno no us enredo més perquè només estic explicant les meves coses, com si escrivís un diari, i no sé tampoc crec que us interessi gaire i no sé. els meus sentiments ara mateix, és que no em surten però... en fi.. ha sigut tornar a casa i el món m'ha caigut a sobre. Ara encara estic "normal" diguem-ho així, però demà ser que una foscor eterna vindrà a mi...
Ah.. i quan parlo a vegades parlo massa... -.-

1 comentari: