Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 12 de setembre del 2015

Sóc blanc, sóc negre, sóc el desastre en persona i sóc lluitadora♥

Sóc el desastre en persona, superació, incertesa, inseguretat, lluitadora...indecisió.. Sóc blanc, sóc negre.Un mar de dubtes. Aquesta sóc jo.

Ho sento M, ho sento coral, sento decepcionar-vos... ja no dic: ho sento amiga, o ho sento família perquè no seria veritat... ho sento per la coral i per la M. Ho sento per la X per si les decepciono, ho sento. No ho sento pels altres perquè no m'han demostrat que ho hagi de sentir, no sé si m'estimeu. Aquest text pot ser una mica liant, però sabeu? És per mi. Punto. Per desfogar-me d'aquests pensaments de merda que només fan que torturar-me segon rere segon. Ja no ser què sento. No vull morir, vull seguir. Fotre tots qui pensen que no ho faré, de sortir-ne, d'estar bé...us fotreu i us empassareu les paraules. Els meus propis pares, no sabran qui sóc. Ho sento M, ho sento coral, us porto molt mal rotllo.
Sento sentir-ho tant i pff.. que ja no sé, no sé.
Però sabeu què?

M'és igual lo que costi la vida, lo que costi estar bé... jo demostraré que sóc un exemple que tot el que es proposi, es pot!!! Seré un exemple de superació!!!

Sóc el desastre en persona, superació, incertesa, inseguretat, lluitadora...indecisió.. Sóc blanc, sóc negre.Un mar de dubtes. Aquesta sóc jo.

5 comentaris:

  1. Tothom té aspectes positius i altres negatius, TOTHOM, però això no significa que portis mal rotllo ni res d'això!

    PD: m'agrada que utilitzis la paraula lluitadora!
    Ànims

    ResponElimina
    Respostes
    1. No en tinc de postius.. x això m'odia la gent pq sóc ta. Negativa, però igualment ho fan sense ser-ho
      Gràcies

      Elimina
    2. Si tens aspectes positius! I la gent no t'odia, no és pot utilitzar aquesta paraula si no et coneixen el suficient.
      Només que sàpigues que tens més aspectes positius dels que et veus a tu mateixa!

      Elimina
  2. Sí, a mi també m ha agradat que faci aquesta entrada. La ina és i serà un gran exemple de superació personal.

    Sergi

    ResponElimina