Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 9 de setembre del 2015

Ni un segon més

Tinc tantes coses a dir-te X....tantes.. que quan ens veiem, quan la nostra hora es fa hora i algo llargues... ni tinc temps a dir-te tot... tot el que em passa pel cap... i ni tan sols ser per on començar. Tantes coses a dir-te i tan poc temps...
Que quan et veig no aprofito l'estona, perquè ni et dic la meitat pel què em passa pel cap, perquè tot se'm fa difícil, però a més no tenim temps.
Només et veig un cop al mes i a vegades passa més, segons tu perquè tens moltes visites.
No sé com dir-te que necessito ajuda de veritat... que no puc més i que no és suficient veure't cada tant temps i tanta poca estona. No puc més... de veritat... que jo no puc més.
A casa meva tot són crits, tots estan contra meva. Ningú m'entén o així em sento jo. Em sento i estic molt sola. Cap any a la meva vida ha estat genial o sinó ni el recordo.
Tot està tan borrós.
Ni un segon més amb vida.
T'estic demanant ajuda a crits. A que m'ajudis a estar millor perquè n'estic farta i ho vull estar, de millor.


6 comentaris:

  1. Comenta-li que creus que una hora és poc, i també que necessites anar-hi i veure-la més sovint.

    ResponElimina
  2. CREC que ja ho sap.. n'hem parlat algun cop I diu que li agradaria veuré mes sovint a tots els que ella porta, però que estan plens.. de fet he tingut problemes per canviar la hora q tenia al setembre i no me'n donaven fins al desembre... espero que el final pugui a la mateixa hora... encara no està arreglat... o sigui que...
    Ah, i no tenim una hora que em vaig equivocar, en teoria tenim 3 quarts que es converteix en una hora llarga.
    A mi se'm fa etern esperar tant...

    ResponElimina
    Respostes
    1. També hi ha una opció que comprén un canvi: parlar amb ella, a veure si té una companya psicòloga que tingui més hores, i provar si t'agrada, i si et compensa canviar.

      Elimina
    2. Perdó perquè sempre tinc algo a dir... però... primer d tot em faria molta vergonya,. demanar-li... 2n seria com si estés dubtant d ella o.com si no la vulgués... i 3r jo estic b amb ella... qui em diu q estaria b amb una altre q no fos ella? Em costa milt explicar-li les coses i poc a poc ho vaig fent i proto crec, ja dos anys,.. o sigui que no.... a més la trobaria molt a faltar... em pisaria molt trista...

      Elimina
    3. Tens tota la raó! T'entenc perfectament, només volia donar-te una possible opinió, però amb el que dius jo seguiria amb ella i si en algun moment pot tenir-te més estona, que t'ho comenti.

      Elimina
    4. I jo agraeixo la teva opinió! Molt! Gràciies!!

      Elimina