Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 16 de setembre del 2015

Ho veieu?

És com que estic apunt d'explotar... que no puc més. És insuportable, suposo que és el preu que es paga per no poder dormir. A sobre que no pots dormir.
És com que estic insuportable, que no m'aguanta ningú i jo no aguanto a ningú ni a mi. Ni m'entenc. Sento una desesperació interminable, que necessito treure d'alguna manera. Tan em passen les ganes de menjar, i vull aprimar, com tinc ganes de menjar i després vomitar.
Sembla que no aprenc de la vida.
Sóc tonta. Ja ningú em vol, ja ningú m'entén... mai ho han fet.
Suposo que des dels 12 anys vivint malament de veritat el final havia de passar això. Crec que sempre he estat així, però ara ha sortit tota la merda. Tan de temps sentint-me malament, no era normal que no em sortís res, o que no em perjudiqués. Que de fet sempre ho he fet perjudicar-me, d'alguna manera o altre. Com per exemple, que mai m'he estimat suficient. I quan dic mai, és mai. Perquè ja recordo de petita que m'havia sentit malament per com m'havien criticat uns nens més grans que jo, us parlo de potser quan tenia 6 anys. Llavors ja m'odiava, perquè em preguntava perquè era com era. I us juro que me'n recordo. Sí... ja me n'havien passat a aquella edat. Sempre m'han criticat.



Però no vull parlar del passat. No puc més. No puc més. Tinc ganes terribles d'aprimar. I també de menjar. Curioses contradiccions. Respiro fons, però no funciona. Estic escrivint amb les llàgrimes apunt de caure, però que no acaben caient, amb unes sensacions que ningú entén perquè jo no entenc. Una pressió constant i els cabells que em tapen els ulls gairebé del tot. Dormiria. Dormiria fins que el dolor desapareix-és.

4 comentaris:

  1. Ina, quan una persona no dorm la quantitat suficient o no dorm, és normal que arribi un dia en que et molesti tot, fins i tot tu. Crec que en aquest aspecte, hauries d'anar al metge perquèet receptés algun medicament o algo perquè puguis dormir.

    Tu dius que no vols pensar en el futur, i és el millor que pots fer. Tot i que no hi pensis sovint, sempre estarà allà perquè el passat forma part de les persones i ens fa ser com som.
    I per últim, plorar no és dolent (en el teu cas, és conseqüència a la situació dolenta...però plorar té "beneficis") sinó que és una eina per alliberar una mica de tensió i dels problemes del dia a dia, serveix per desafogar-te

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que ets qui penso que ets, la N (dic n per no dir tot el nom per si no vols).
      He anat mil cops al metge per aquest cop en diferents anys, des que em va començar, però sempre diuen lo mateix, i diuen "que ets massa jove per prendre res"... però després truco al psiquiatre i em diuen que tres anys és molt, que hauria de prendre algo. Però bueno, com a l'octubre vaig al psiquiatre potser ja em receptarà alguna cosa...

      Ahir em volia suïcidar... acabar amb la meva vida... en serio. Crec que em sento molt culpable.
      Tenia a la meva mà pastilles per dormir, però no fortes, una barreja de natural i no natural, crec, i me'n quedaven poques, potser per això no ho vaig fer... perquè segur que no hagués funcionat, però m'hagués sentat malament. Encara tinc la temptació de fer-ho. També vaig estar mirant pastilles per casa que em pogués prendre per acabar amb la meva vida.

      Elimina
    2. doncs tal com dius, espera a la visita del psiquiatre.

      I sisplau, no ho fasis! Tot canviarà a bé tard o d'hora. Sisplau!

      Elimina
  2. *he anat al metge mil cops per lo de l'insomni* (que no sé què he escrit)

    ResponElimina