Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dissabte, 18 de juliol del 2015

Flipeu una mica

El meu pare està completament boig. no havia conegut algú així. Li surten els ulls enfora quan es posa d'aquesta manera. Veig tota la ràbia dels seus ulls i em miren plens de ràbia. Puc sentir tot l'odi que sent ell cap a mi, però no té ni el quàdruple del que sento jo cap a ell.
Em fa fàstic i l'odio. La família és algú que no es tria. Moltes persones no donen les culpes de com són al seus pares, perquè se'ls estimen i pensen que ho han fet el millor que han pogut. Tant de bo jo pogués pensar així, però no puc.
Sento que TOTA LA MEVA MERDA PERSONALITAT és en gran part CULPA SEVA.
No ho pararia de dir: T'ODIO T'ODIO T'ODIO.
Mai els hi he dit t'estimo als meus pares ni ho penso.
Només sento PENA per vosaltres. Per la merda vida que us ha tocat, per lo desgraciats que heu sigut i per haver tingut una filla com jo... que segons vosaltres només us he portat desgràcies.
Un cop ja em van dir que no em buscaven, que tant sols haguessin esperat uns mesos més, però no quan es van enterar  que m'esperaven.
Potser he nascut per ensorrar més vides... i perquè ells me l'ensorressin a mi.
Mai faré canviar la manera de pensar del meu pare, perquè està clar que és un manipulador de merda i maltractador psicològic, que és pitjor que un maltractador físic.
I la meva mare, l'amargada de merda que va deixar la feina als seus 23/24 anys quan es va quedar embarassada de mi. La desgraciada de merda que viu per fer content al seu home de merda que només serveixen per follar, perquè no crec que tinguin res més. Ah no... és veritat que el meu pare li serveix de molt me mare, que quan li diu fes això, allà està ella. Obeint les seves ordres.
Que el meu pare es fica amb mi constantment i en canvi el seu fill de 13 anys recentment fets, el té per sobre de tot. La meva mare veu que el meu pare es passa amb mi, li diu algo, però no sé com collons ho fa el meu pare, que sempre acaben TOTS EN CONTRA MEVA.
ELS ODIO. Els tres formen la família perfecte.
Encara em pregunto per què havia de néixer? Només faig nosa i encara no he trobat una funció a la vida. Perquè ni tan sols estic bé ni feliç, i no crec que mai ho hagi sigut.

ELS ODIO.


3 comentaris:

  1. Tu molts cops has dit que el teu pare i tu us discutiu molt a l hora de dinar per exemple, i la teva mare us intenta relaxar en un principi, però finalment res. El que m agradaria saber és com reacciona si es que reacciona el teu germà, com es pren el fet de que el seu pare t estigui tractant tan malament.

    Sincerament, jo no veig al teu germà amb més qualitats que tu, simplement crec que el fet de que ell sigui el petit sense responsabilitats fa que el seu pare cregui més en ell, a part de la sort que hagi pogut tenir en altres aspectes... O digue m, saps com li van els seus estudis?  Saps si fa algun esport? Ja veuràs quan passi dels 18, quan el seu pare s adoni de qui és ell... Li passarà com tu o pitjor, ell no sap el que és patir..

    .I, de veritat, és trist que els teus pares tinguin la imatge que tu els hi poses... Sento que tinguis uns pares així de malcriats... Però recorda que res és per sempre i que algun dia sortiràs de tot això.

    Ets preciosa, Ina, i tu mai tindràs la culpa de com són els teus pares...

    Sergi

    ResponElimina
  2. Si però... no tindré culpa de com són ells po si que ells tenen culpa de com sóc jo.
    El meu germà sempre li dóna raó al meu pare, sempre que pot em destrossa més la vida, sempre hi fot cullerada pel mig, i sempre em fa quedar malament davant de la gent, i tenen raó q ell és millor que jo
    Per començar ell no és raro, ell té 13 anys i té moolts amics, cpsa q a mi em feien bullyng i no en tenia, ell sempre surt i és més o menys popu, i tens raó en que no ha patit, jo a l seva edat havia petit el triple segur, ell els explica tot als meus pares, cosa q jo a la seva edat ja m'ho callava tot, crec q MAI els hi explicava res d fet, el fill perfecte
    Ell té amb els meus pares la relació que mai he tingut jo amb ells, ell sap fer la pilota, cosa q jo passo pq em fan fàstic, po esk en part el meu germà la pilota q els hi fa és méd sincera pq els hi fa amb gana
    El meu germà va molts dies a ajudar al meu pare a la vinya q va voler el meu pare fa uns anys com a hobbie, i fins i to t anant mal d diners li donen un € a ell pq diuen q ell ajuda, cosa q en casa li fa TOT md mare
    El me. pare em retreu sempre q ell fa tant i jo no FAIG RES
    En quant les notes... jo a la seva edat ja em costava i treia suficients, cosa q a 2n d eso ja vaig tindre 2 o 3 insufis q vaig recuperar, ell no t'exagero té totes les matèries excel.lents.
    Vamos que ell és tot el que jo mai he sigut... clar per ells és el fill perfecte.
    Segur q em descuido alguna cosa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, i a sobre els mestres li fan creure més perquè no deixen de fer comentaris que és excel·lent el meu germà .I.

      Elimina