Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 14 de juliol del 2015

Jo només intento estar millor

No n'hi ha prou en voler molt una cosa. has de lluitar molt i perseguir-ho. Uns et diran que no pots, no voldran creure amb tu, però et diguin el què et diguin no deixis de creure en tu perquè t'asseguro que ho aconseguiràs. Quan vols molt una cosa es pot aconseguir. Per això "voler és poder" i creure-ho és la clau, però no n'hi ha prou perquè com dic ho has de perseguir. Hi haurà qui no li costarà tant, però les persones com jo, que ens costa, també ho podem fer a poc a poc.
Ningú és millor a tu ni pitjor. Tothom és únic i diferent.
T'asseguro que hauries de confiar en tu mateix, tal com jo ho faig de tu i fixa't que sense saber qui ets, però estic tant convençuda que tothom si vol pot.
Així que creu en tu i malgrat es posin pedres i entrebancs pel camí tu segueix lluitant i persegueix el teu somni. Siguis on siguis no estàs sol, jo estic aquí i estic com tu, com vosaltres.. jo també necessito algú, però he descobert que hi ha gent com jo, o semblant, amb pensaments com els meus i sentiments semblants, malament o no, dolent o no.
Jo sóc així. Sóc aquesta i sóc resultat del què he viscut m'agradi o no. Encara estic lluitant per estar millor i per acceptar-me ser com sóc, encara hi ha dies que tiraria la tovallola, encara estic més a la foscor que a la claror.... però de moment vaig trobar algú o algunes que em van ajudar, ser el què m'ajuda a estar millor i conec les meves aficions de cantar i escriure.
Mentre tingui això.
No sé.
Paraules, sentiments... un altre cop sí... no sé.
Un altre cop sense sentit i és que té sentit alguna cosa en aquest món?
En fi.. no sé un altre cop, només ser que espero que us agradi. Espero que algun dia us serveixi i que algun dia miraculosament algú ho necessiti, hagi trobat el blog perfecte per sentir-se una mica més persona. Només faig això amb el meu blog... deixo una mica dels meus pensaments i sentiments per desfogar i sentir-me millor, i perquè a mi m'hagués agradat trobar un blog així. Sentir-me identificada amb algú... i és que això et fa sentir que no estàs tan sol. Ho dic pels blogs que he trobat jo de persones semblants als meus pensaments... que potser a l'hora de la veritat no es senten així, però el menys és el què et fan creure.
Espero que sigueu feliços i jo intento estar millor, d'acord?

#solitud #sola #superació #depressió

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada