Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 5 de juliol del 2015

Fàstic

Oi que penses que em sobre molta xixa? diga-ho ho penses. Sóc una gorda de merda. És que quina puta merda de panxa i cuixes i la meva cara també fot molt fàstic. No sé perquè però tot és una merda. No puc més, no puc més, no ho suporto.
No puc més ni amb la meva família ni amb mi.
Ni amb la meva xixa, fastigosa..  Quin fàstic de jo. No puc més de veritat. Sento la meva gordesa i penso en quan m'he d'aprimar... putu fàstic de jo...
Avui hem anat fins a la gallina pelada i després hem fet un súper dinar... i d'aquesta manera no em puc aprimar...
Estic desitjant arribar a casa per vomitar i tallar-me perquè no aguanto més aquesta sensació.
Odio, odio, odio quan em sento així.
Sento enredar-te tant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada