Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 30 de juny del 2015

Les paripècies d'una amargada

Avui tenia que fer una entrada... l'havia de fer!
El dia d'avui ha començat... bé podríem dir que ha continuat perquè aquesta nit no sé si he dormit. No podia com per variar. A més que sabeu que al Bages és a on fa més calor, que he sentit onada de calor "jo que ser"? Doncs a les 6 m'he despertat que no podia dormir més, i ahir a la 1 no podia dormir i durant la nit, quarts 3, quarts de 4 també estava desperta.... i a sobre porto dos o tres dies molt cansada durant el dia i a la nit doncs no dormo bé, però és lo que hi ha.
Avui tenia la meva primera entrevista de feina... per això he decidit dutxar-me ja (6h matí), i com no sabia a on era l'estètica i sóc un p. desastre amb l'orientació literalment, he preferit anar amb temps. He arribat a quarts de 8 del matí al lloc on tenia l'entrevista i he anat mil cops allà (el poble) i total que tot i així m'he perdut fent servir el gps del mòbil i demanant a la gent... jo crec que si hagués fet servir el meu instint no hagués anat tant a l'altre punta del poble. Total se m'ha acudit demanar quan ja estava  a l'altre punta. Finalment a les 8 he trobat l'estètica!!! Però havíem quedat a les 9! He anat a fer un suc de taronja mentre esperava. I bé... la dona m'ha dit que busquen gent amb experiència.. però que potser algun dia em trucarà (finals juliol principi agost) i que veurà depèn com ho faci no sé que..., vaja jo l'he vist molt indecisa. La veritat és que si m'agafessin aquest lloc m'espantaria... perquè jo vull estudiar psicologia l'any que ve en serio... és a dir el setembre no perquè no puc però l'altre, és a dir, 2016/2017 Sí. jo ho vull. val???????
I després ha vingut lo més peripècia de tot... i és que quan estava arribant al meu poble (per sort) a la rotonda se m'ha parat el cotxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per sort un home molt amable, el cap de poc que em passés, no sé si ha arribat a veure el procés, però s'ha parat! I m'ha ajudat, sinó jo no hagués sabut que fer. Estava ben "acollonida". A sobre que truco el meu pare... m'ha fotut a crits per telèfon :( jo no en tenia la culpa. Però bueno tot ha quedat en una anècdota i m'ha entretingut el matí! i ara mateix estic més bé que els altres dies, suposo que perquè he fet coses. Però a partir d'ara que ja no tinc res més a fer... un altre cop estaré igual.
Ah, i mireu si sóc indecisa que al bar, demano suc de taronja natural, i em diu: Got gran o petit. i dic: no sé. M'ho ensenya i li he tingut que demanar el preu per decidir. Decideixo el petit i no me l'he acabat xD
M'assento a una taula, i el cap d'uns segons m'he canviat a una altre taula! Mireu si arribo a ser indecisa... puajajajajaj estic fatal >.<
Si m'agafen algun lloc ja ho diré xD..
Ah i per acabar, quan venia de deixar un altre currículum al meu poble, m'he trobat a unes de la classe i m'he posat trista, perquè són unes de les que em cauen millor, i jo les vull veure durant l'estiu... i només ens hem saludat amb la mà perquè anaven amb cotxe i jo a peu. TT
PD: el cotxe ha quedat al taller a veure què li passa, com em quedi sense cotxe em moro...





3 comentaris:

  1. Bon dia, Ina.

    Em preguntes pel que fare aquest estiu. Si et dic la vetitat, tambe el prevec una mica aburrit, pero alguns cops quedare amb amics i bastants tardes nits anire a correr.

    Respecte a aquesta entrada. Que tal t ha anat l entrevista de traball? I ja per curiositat, que t ha preguntat? Mes que res per saber ho ja que mai he sapigut res sobre aquestes entrevistes.

    Tambe dius que t agradaria estudiar psicologia. Ja vas dir fa temps que t agradaria ser psicologa, i sincerament penso que aquesta seria la teva professio ideal, ja que moltes de les teves reflexions de la societat que fas son certes, penso que has apres molt de la vida. Pero, tan dolent es aquest treball que dius que t agradaria que no t elegeixin?jeje. En tot cas, deixar la feina per estudiar es gratuit, encara que entenc que tinguis certa por a ser per part del teu pare criticada...

    En tot cas, espero que tot et vagi molt be. Recorda que jo sempre et recolsare.

    Sergi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La feina és esteticient, ja que tinc el grau mitjà d'aquesta MERDA, què vols que et digui, no vull acabar la vida sent esteticient. i recordo lo malament que ho vaig passar fent el cicle sobretot el 2n any que anàvem súper estressades... doncs res és que la dona buscava moltes excuses en plan que buscava algú que tingués experiència, que un cop va tenir algú de pràctiques i no en va voler mai més cap perquè li agrada anar a la seva, que ella té persones autònomes...., em va dir que finals de juliol principi d'agost em trucaria i faríem com una proba, però lo més possible és que no li agradi com treballo perquè el principi aniré perduda i a més fent no sé quan que no faig res d'aquestes coses. No em va dir gaire res més. Va servir per veure com era jo i tal.

      Ojalà que quan em truqui si ho fa ja tingui feina i adéu molt bones.
      Necessito feina com mai, perquè m'he quedat sense cotxe, també hauré de pagar algú perquè em faci classes de repàs per les específiques, perquè si vull fer psicologia tinc que fer a la sele específiques, ja que del grau superior em queda un 7'18 i necessito un 8 per entrar a psico. i evidentment necessito els diners per la carrera. i per les meves coses. com per exemple vull renovar les merdes ulleres de la vista, o vull pintar la meva habitació d'un altre color... o necessito unes ulleres de sol graduades. i estic farta que els meus pares em critiquin cada cop que els demano diners.

      Llegeixo molts llibres de psicologia també i les experiències, tot m'ajuda a fer les reflexions

      Elimina
    2. i en me vida no he fet mai les específiques, ja que a 4rt d'eso vaig triar les opcions dels "tontos" i batxillerat no n'he fet.

      Elimina