Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 15 de desembre del 2015

No us ho calleu, que el món sàpiga què sentiu!

No us ha passat mai que us penseu que mai us arribarà l'hora que sentireu el sentiment? Que trobeu pesada la gent que no para de penjar fotos d'enamorats o d'imatges penoses sentimentals de merda que només fan que tocar temes penosos sobre l'amor, o escrits només dedicats a l'amor... Que pesat ho trobava...
De fet... Què coi, a veure, no ens passem. És pesat si ens passem, està bé en un cert límit. Si et trenquen el cor doncs què vols que et digui, no vagis pujant imatges de "cors trencats" o similars perquè agovies un munt, a més les persones que l'importen una merda i que no estem enamorades ni hem tingut mai novio ni res. Jo només he tingut lius de nit, de borratxera. Sí, ui, que liante, que no sé què, dieu el què voleu.
No sé què sento ara mateix. Sé que no és amor. Però m'agrada moltíssim... i és una putíssima merda... perquè té parella. Mai m'havia passat això, de que m'agradés tan algú. De fet si algú m'havia agradat mai, no parlava tan amb la persona, aquest cop ha anat diferent... primer he conegut la persona i després m'ha agradat.
És una puta merda quan em parla de la seva parella a mi... em sento fatal, sabeu?

Sí és això. Mai m'havia passat. No m'agraden les noies, o això crec. Només m'agrada ella. O això crec. M'agrada molt. Em sento molt bé amb ella. Només tinc ganes d'estar amb ella, és un sentiment nou i em sento bé amb ella. I sí, és la noia de teràpia. Ho sé. Putada. Perquè no ens deixen fer amistats a teràpia :( si ens pillen estem mortes :( Amb ella em sento viva... però amb que ella té novia em sento morta. Contradiccions. Amb el meu trastorn límit de la personalitat ja passa això de tenir dificultats per no saber què t'agrada... En fi... ja ho sabeu... el meu secret... ho saben molt poques persones.. així que si ets algú que em coneix... shh..

Ja està... ja li he dit.. M'he tret un pes de sobre. M'ha dit que la nostra relació no canviarà, que seguiríem sent amigues..., que ja sabia que ella tenia novia..., m'ha dit que ella no s'ho esperava... Ha sigut molt comprensiva... però jo m'he sentit fatal... em sento fatal. M'agrada molt... i em vull fer mal, he tingut ganes de fer mal.. i crec que no ho puc suportar... crec que no aguantaré les ganes de fer-me mal... m'agrada massa. Vull deixar de menjar per complet. Sí. Em sento una puta merda. Ella m'ha dit tope maca que no em faci mal i que mengi... però... jo no puc més... no ho suporto més.

Ara ja sabeu... m'agrada una noia. i? el meu problema és que ella té novia... :( No m'agraden les noies. M'agraden les persones, ara m'agrada ella i punto.
I m'agrada molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada