Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 29 de desembre del 2015

M'agrades tant.

Hauria d'haver-li dit que no marxés... o quan ens hem fet els dos petons hauria d'haver-los fet més aprop seu. Tot i que ja eren molt aprop. Ara hi penso i ... què hagués passat? si ho hagués trobat massa aprop ja s'hagués apartat, no? és que ja han sigut aprop... i de fet ... no sé potser són imaginacions meves..., jo pensava... és que si no m'aparto jo ens donem un pico... és a dir... sóc tonta... no? Això vol dir... que sóc jo la tonta que he deixat perdre la oportunitat? Li hauria d'haver dit abans que sortís del meu cotxe: no marxis?.... Què hagués dit?
Preguntes que passen pel meu cap. Què haurà pensat? És que joder... Que sóc tonta... pensarà...
bfbfbfbfbfbfbf.
Sí. Efectivament. Avui he quedat amb ella. Ha sigut un caos. Ara estic pensant tot el que no hauria d'haver fet o dit. Que sóc tonta tio, que sempre la pifio. Per què arribo mitja hora abans i li havia de dir? O per què em trobo a la meva estimada M de la coral i li dic que estic amb la C, i després l'ha acabat de pifiar quan li ha dit el nom davant d'ella!!!! No ho ha fet pas amb mala intenció, ja ho sé, però jo he quedat molt malament....
Se m'ha fet tan curta l'estona amb ella... però tan curta... tinc tantes ganes de tornar estar amb ella.... bff.
Hem menjat com unes gordis.... Estem tan rallades pel pes... però hem menjat... bf. bf bf.
M'agrades tant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada