Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 1 de desembre del 2015

Emocions

https://www.youtube.com/watch?v=L-iWuseJIcw
Que bé que em sento quan em sento bé! Tot va ser gràcies a ella! TOT. Vaig tenir un dia de merda, començant que em van dir que no em renovaven, per tant em quedava sense feina. Per mi no era gaire problema... ja que no tenia gaires ganes de tornar... però sincerament estava bé treballant en aquell lloc perquè el menys em donaven diners... i jo NECESSITO els diners... després tot el dia el meu pare em va estar matxacant, fent bronca, etc.
La meva sorpresa, però va ser el missatge del facebook de la noia de teràpia passant-me el seu whats. (Per cert, després del vídeo que he penjat avui penjaré un que he fet avui, el que passa que va molt lent carregant-se on explico tot això).
Gràcies a parlar amb ella ahir, tan sols per whats, tota la tarda, d'una tarda de no fer res, es va convertir en una tarda que em va animar. I que avui gràcies això encara som-ric.
Emocions. Tot són emocions. Nosaltres tenim les emocions més desenvolupades que els altres, les notem molt més, les sentim més amb més intensitat. Em sento molt bé amb ells.
Ens passem les normes de no mantenir relacions pel forro, perquè a part d'ella i jo, n'hi han altres que s'han passat el whats. Ella i jo ja hem quedat un dia.
Que bé, ara penso, per fi... que no sóc la única amb aquesta manera de pensar... perquè m'he donat compte que amb ells sóc més semblant del què pensava. Tenim moltes coses en comú. I crec que resulta que no sóc l'única que em sento malament per la setmana que ve no tenir sessió... i que no sóc l'única que no para de pensar... i que no sóc l'única que pensa si ho fa bé, i com això moltes altres coses.
Que bé, penso jo.
Casualitat o destí?
Diuen que tot passa per algo... i potser si a nosaltres ens ha passat tot el què ens ha passat i el destí ens ha convertit en el què tenim i qui som potser era per alguna cosa que ens espera molt millor...
Potser penseu: QUÈ DIU AQUESTA SONADA?
Potser em critiqueu per això... potser m'he fet un liu i potser quan ho torno a llegir dic: Però quina bestiesa he dit... POTSER NO.

https://www.youtube.com/watch?v=RUsOtEV4zAs

No ho sé. Sento tantes emocions dins meu. Avui tinc ganes de dir que us estimo.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada