Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

diumenge, 27 de desembre del 2015

Pes de merda

Ho veieu? Estava mirant fotos a l'Instagram de persones i tot era felicitat, i jo estava al meu escriptori, al meu estudi i tot m'estava donant voltes, em sentia marejada, avui havia vomitat, no havia dinat i havia fet no sé quants afartaments, no era bulímica o sí, no ho sé, tenia un trastorn de la conducta alimentaria, tinc. Només sé que portava tot el dia sentint-me una puta merda amb el puto físic i pensant en el menjar tot el maleït dia. Per què m'havia recomanat aquell llibre si encara em feia sentir més malament? Jo només era una gorda que només menjava i menjava, i no era res. Ahhhh.. per què no aguantaré sense menjar ni un dia? Deixeu-me, no penseu... ho sigui no  no no no.. no entendríeu la mentalitat d'una persona que no sap ni ella el què li passa.. o sigui apff. deixeu-me.
Sobretot si la noia porta des de la tarda no veient el meu whats... que no entenc perquè no es connecta joder.
I porto dies rallada amb el meu pes... molt.... molt i molt... i no és poca cosa.. que ja sé que no és cap novetat, però que segons quina temporada encara molt més que molt més.
I per les xarxes socials veus que no ets l'única sola, però a la vida real veus que sí.. que estàs sola, no veus que la gent estigui com tu, però llavors de tan en tan potser t'adones que sí, però, no és lo mateix, bé... quina merda d'entrada, no?...

Bones festes


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada