Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 18 de juliol del 2016

Abandonada

Tot el dia a casa i ara no puc dormir.
Tot el dia plorant.
Tot el dia sentint-me una puta merda.
Res és el què sembla.
No enteneu res, res, res.
Només sabeu fer mal.
Tothom està en contra teva.
"No pengis fotos tan no sé què" puta xafardera de merda, és la meva vida, faré el què em doni la gana.
"Què has fet en tot el dia? Acabaràs molt malament" deixe'm en pau collons és el meu putu problema.
No entenen res. Res. Res. Res.
Agafar-los i arrancar-los la cara és el què em venen ganes.
No entenen la gent que vull ser una més???? Que vull que em tinguin en compte. ?! No entén l'altre meva amiga d'una vegada per totes que estic esperant quan em dirà per quedar?.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada