Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dilluns, 18 de juliol del 2016

No sabeu com em sento

De veritat, què és el què he fet malament per tenir aquesta merda vida? Mereixo la vida que tinc? Tinc les amistats que mereixo? No les tinc? No tinc amistats.
Odio la gent que em mira amb cara de pena. Què collons tinc a la cara? Quina merda de cara tinc? Quina merda de personalitat? Mereixo la vida que tinc?
Han quedat sense mi.
Vol dir que no m'estimen, que no em volen. Em mereixo no ser estimada? 
Tot em va malament.
Es pensen que tinc baixa tolerància a les frustracions, però no és així, que sabrà la gent quan he aguantat, què aguanto.
Per què no em volen? Pel meu caràcter? Per la meva passivitat? Per què no aguanto res, per què no vaig amb elles? Per què?
No em volen ni elles, ni l'amiga de tota la vida, no em vol ningú. Estic sola.
No sé què collons es pensen.
Desesperació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada