Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimecres, 27 de juliol del 2016

Joc maliciós

Ajuntar-se amb elles pot ser com el pacte amb el diable. És dolent, és diablós, pot ser l'infern. T'agafa al cor, t'estreny fort, te l'arranca i t'arranca els òrgans, te'ls fa malbé a poc a poc. Tots els òrgans possibles que conegueu del cos us el fa malbé. Heu caigut a les urpes del llop. Mai havia conegut res igual. No sè què és paranoic. No exagero. Em van enamorar d'alguna manera i ara estic dins els seu joc maliciós, no sé què és real i què ficció.
És el pitjor que podria haver fet?
Són manipuladores, traïdores, es lien entre elles, t'abandonen. Saben molt bé a què juguen. O això sembla.
Si m'equivoco, ojalà. Elles saben estimo. De fet no sé si saben però les estimo. Jo crec que no m'equivoco, però estimo igual i igual de jodida.
Que llegiu el meu blog? Digueu la veritat. No dir la veritat és de covards. Familiars de merdes xaferders lo mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada