Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 11 de juliol del 2014

El cervell necessita descansar i el meu no ho fa.


Ja hi hem tornat a ser aquesta nit no he dormit RES... res és res..., estic activa, però noto que el meu cervell necessita descansar.
Potser hauria de passar menys hores a l'ordinador i a la tv, potser això té a veure...
Merda de pressió al cor i gana a la nit eh en serio...
Ja no recordo el primer dia d'insomni, només ser que va ser una mica més d'un any.
Ahir a la nit tenia son, va ser posar-me al llit i em va marxar la son, en canvi els altres dies el migdia dormiria tot el dia, tot i que avui no he pogut tampoc...
El llibre que m'estic llegint segons allà diu que és ansietat, però no entenc què em provoca tal ansietat.
...El que ser és que si aviat no torno a dormir normal em tornaré boja.
Quan em passa això tinc una pressió enorme al cor i estic farta de no poder dormir... avui espero poder dormir...HO NECESSITO...
Vaig a fer esport.
Demà si que sí que marxo... només espero que em vagi bé! Bueno que d'aquí dues setmanes ja tornaré a estar aquí. Estic segura que una cosa que trobaré a faltar és l'ordinador.. de veritat desitjo que em vagi bé...Sinó no ser què faré allà dues setmanes...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada