Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

divendres, 4 de juliol del 2014

Les meves vacances

Bones!
https://www.youtube.com/watch?v=8ShYt27LDE4
Us deixo la cançó d'estrella damm! Ja que he tornat de Mallorca i som estiu!

Foto meva de Mallorca:


Ahir dijous vaig tornar de Mallorca! Vaig arribar a quarts d'una, la una o així de la nit i avui encara estic molt cansada, ja que avui no he parat tampoc, i no he pogut dormir gaire.
Dissabte el dia de marxar cap a Barcelona, vam anar a unes festes per allà que em sembla que era per ser Sant Pere, i vam ballar una mica i tal. Vam empalmar, ja que ens havíem de llevar-nos allà a les 5 per anar a l'aeroport i el bus per anar a on havíem d'anar a la matinada per tornar a Barcelona va trigar una hora més o menys.
L'endemà semblava que fos el mateix dia, dissabte, semblava que havien passat hores, que era un dia que mai s'acabava.
A Mallorca hi vaig anar amb una de les meves millors amigues i 5 amics més seus érem 5 noies i 2 nois), pel què jo vaig veure són d'aquelles persones que no són superficials i bona gent, tot i que a mi em va costar molt xerrar i aquestes coses... només hi va haver un dia que vaig intentar parlar i crec que aquell dia els vaig caure més o menys bé, els altres alguns em vaig sentir criticada, tot i que suposo que està al meu cap... i l'últim no vaig parlar gaire però em vaig sentir prou còmode, i les últimes hores que vam passar junts m'ho vaig passar molt bé jugant a un joc de cartes com nens, crec que el joc es diu: "los hombres lobo de castronegro"vam riure molt, després de 4 hores, perquè ens vam confondre de l'hora que passava l'avió, vam sopar i ens vam enlairar per tornar cap a casa.
Va estar molt bé, viatjar m'agrada molt, era tan maco, només em va fer pena perquè dos dies no ens vam poder banyar per haver maduses.
Sabeu? No sé com s'ho fan per socialitzar amb gent que no coneixen tan natural, us riureu de mi, però em va sorprendre, començaven a parlar amb gent que no coneixien de res i la gent era molt amable, no ho sabia jo això, estic tan tancada amb mi mateixa..., estic tancada en unes parets que em tanquen de la societat.
Tots els dies teníem que estar a l'alberg a les 22:30, una merda, però ens deien que com a molt les 11 i si passava alguna cosa... el primer dia, al restaurant que vam anar es van fer esperar a l'hora del compte, i així vam trucar a l'alberg per avisar, i vam arribar a les 11, i sabeu què vam fer als altres dies no? Doncs sí, trucàvem, encara que no era veritat dèiem que ens sabia greu que arribaríem a les 11. No anàvem a dormir aquella hora, un dels dies vam jugar al mentider i aquestes coses.
L'última nit vam passar-la a Palma de Mallorca, i evidentment vam sortir de festa!!!!A una disco. Perquè l'última nit no estàvem a un alberg i no teníem hora per tornar. Vam beure i vaig probar la piña colada que mai l'havia provat, estava boníssima!!!!
i..... taxant!! vaig lligar! jajaja però sobre això només us dic això jeje
El paisatge genial!

En fi... fins aquí el meu primer viatge sola sense la meva família, i espero que la primera de moltes més!

M'encanta viatjar! i m'encanta anar amb avió! una experiència més jeje

PD: m'he adonat que depenc molt dels meus pares aquests dies, tot i que això ja ho sabia.... i trigava 20 minuts per decidir-me, no us menteixo...

Demà, o sigui avui (0:49), fem sopar amb la coral i un mini concert amb les cançons xules ^^ a veure com anirà :)

I aviat aniré dues setmanes a Fonz als camps de treball, així que tornaré a estar un temps sense escriure llavors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada