Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 31 de juliol del 2014

Un dia més


Estic cansada, tinc son... ja hi tornem a ser... aquesta nit no he dormit... i si és que sóc addicte a internet? Passo moltes hores a l'ordinador... i a la televisió... Aquests dies que si que podia dormir anava a dormir allà a les 2, ahir hi vaig anar a les 12 i a les 3 encara donava voltes...
No entenc què passa de veritat.
Ja hi vaig tornar a ser ahir a la nit, bueno matinada, em va venir un atac d'ansietat, tot el que havia vigilat tot el dia se'n va anar a la merda...
Avui tenia l'oportunitat de deixar un currículum i no m'he atrevit, amb l'excusa que eren xinos i que segurament esgotarien i no pagarien gaire... però realment és aquesta la raó? o sóc jo que no m'atreveixo? per això em fa por no ser una bona professional... em fa por posar-me en el món laboral, i si no em surt bé? i si no serveixo? se m'omplen el cap de preguntes.
"Si no duele no funciona", si no duele no funciona, però què és aquesta merda? És una assecta, una assecta, però que he tornat a entrar a la pàgina web...

 STAY STRONG

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada