Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dimarts, 8 de juliol del 2014

Tinc "por" a fer lo incorrecte?


Aquesta nit pensava que tenint la son que tindria podria dormir bé, però m'equivocava...

Tinc por, o no es podria dir així d'això que sento... tinc por a posar lo incorrecte al meu bloc.
Tinc por a que ho llegeixi la persona inadequada.
També tinc por a quan acabi l'any que bé el curs d'educació infantil... no sé què faré... no vull deixar d'estudiar, però tinc por perquè no crec que pugui fer la carrera que desitjo pels diners...
Tinc por a no servir per treballar...
Em fa por quedar-me sola per tota la vida.
Podria continuar amb les pors, però tinc por a posar una de les meves pors aquí...té gràcia la cosa eh?

Crec que m'ha vingut un atac d'ansietat, (però no molt greu, i ja em solo sentir així quan no puc dormir) sento una pressió el cor, m'anava el cor a mil i tenia tanta gana que m'he futut a porcaries...........................



Vaig a dormir si és que puc bona nit!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada