Crits silenciosos

23 , Contradiccions. TLP.Ansietat.My"happy"life. Sfp

dijous, 2 d’abril del 2015

El meu somni: atrapada

Aquesta entrada no té res a veure amb el somni de la meva vida, NO. Més aviat té a veure amb el somni que he tingut aquesta nit. La protagonista era una noia i no era jo, però jo ho veia tot i ho sentia tant o més que ella, era com si fos ella però ho estava veient tot.
Ella estava al bosc, atrapada i sola. De l'anada apareixen dos homes amb molt males pintes i de cop i volta no sé com estan dins d'un cotxe. Ella estava molt espantada perquè representava que la tenien segrestada. Es notava que li havien fet mal i que tenia por.
L'home que conduïa la va apuntar amb una pistola i no sé com ni perquè, però ella tenia la boca oberta i l'home li va tirar un tir.. va ser molt ràpid, no va donar temps a reaccionar quan li va tirar un altre tir. No sabria explicar ben bé com, però jo sentia com es sentia ella, podia notar tot el seu dolor, la por que tenia... Semblava que s'anava a morir, però no. Va començar a vomitar sang, molta sang. Estava confusa i tenia molt sofriment, jo el sentia tot i era terrible la sensació, era com si m'ho fessin a mi. Tenia ganes que acabessin amb la seva vida per parar de patir. A continuació, no sé com van sortir del cotxe i apareix la noia estirada al terra del bosc. Es notava que sentia molt dolor, estava com mig morta, plena de ferides per les extremitats amb sang. Podia sentir com plorava sense que plorés. Ni se li veien les llàgrimes ni es sentia soroll, ni res, però jo sentia que dins seu plorava i era com si ho estigués fent. L'home que l'havia disparat va agafar una pala (jo pensava que era per enterrar-la viva), però el mànec de la pala hi va posar el cap de la noia i va començar arrossegar el cos de la noia de qualsevol manera. El cap de la noia li va girar com si fos el cap d'un mussol, qualsevol ésser humà ja hauria estat mort, però allò era un somni.
Vaig suposar que l'home volia enterrar la noia viva. Ella només volia que acabessin ven aviat amb la seva vida perquè jo no suportava tal dolor.
A la realitat aquesta noia hagués mort, però en canvi sentia un terrible dolor. Apunt de morir i sense saber que més va passar així es va acabar.




El meu blog és una merda, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada